Portabilitat Virgin telco: quant tarda?

Una de les preguntes que se solen fer els usuaris que canvien per primera vegada d’operador de telecomunicacions és si poden continuar mantenint el seu número de telèfon, ja sigui fix o mòbil. La resposta és que sí. Se’n diu portabilitat.
Portabilitat Virgin telco: quant tarda?

Portabilitat a Virgin telco: informació, terminis i tot el que necessites saber

Imagina que tens un número de telèfon fix o mòbil des de fa molt de temps. Perdre’l és gairebé una tragèdia, perquè implica que tots els teus amics, familiars, companys de feina o clients deixin de poder comunicar-se amb tu mentre no tinguin el teu nou número. Per aquesta raó, la portabilitat de Virgin telco et permet una cosa tan senzilla i pràctica com portar amb tu el teu número de telèfon, vinguis de l’operador que vinguis.

Important. Si vols fer la portabilitat a Virgin telco, no truquis a la teva antiga companyia per sol·licitar la baixa de la teva línia mòbil o fixa. Si ho fas, perdràs el número de telèfon. Si vols mantenir el teu número de sempre, contacta amb el nostre equip d’atenció al client i nosaltres ens encarreguem de tot. Des de Virgin telco sol·licitem el número al teu operador actual i és aquí quan s’inicia la portabilitat.

Quant tarda la portabilitat de Virgin telco?

Potser t’estàs preguntant quant tarda la portabilitat a Virgin telco. Sabem que vols començar a gaudir dels avantatges de ser client de Virgin telco com més aviat millor. Per part nostra, volem donar-te la benvinguda tan ràpid com sigui possible, però cal tenir en compte que els terminis varien en funció de:

  • Si has demanat la portabilitat de Virgin telco en una línia mòbil.
  • Si has demanat la portabilitat de Virgin telco en una línia de telèfon fix.

El que no canvia és la comoditat. En tots dos casos, el tràmit és gratuït i no té cap cost per a l’usuari.

Quant tarda la portabilitat de Virgin telco al mòbil?

Des de Virgin telco no volem que et quedis sense línia mòbil en cap moment. En primer lloc, el nostre objectiu és que el canvi sigui senzill i sense sorpreses per a tu. Per aquesta raó:

  • Quan hagis contractat una tarifa mòbil amb Virgin telco, t’enviarem la SIM a casa. Si has contractat també fibra, és l’instal·lador qui et lliurarà la targeta SIM el dia de la cita.
  • Una vegada confirmat que tens la SIM, contactem amb el teu antic operador i li demanem la portabilitat del teu número mòbil a Virgin telco.
  • En un termini màxim de 48 hores laborables (no es tenen en compte festius ni caps de setmana), tindràs el número a Virgin telco.

Perquè sàpigues el moment exacte del canvi d’operador, t’enviarem un SMS al teu telèfon amb la data exacta. La portabilitat sempre es realitza de matinada (entre les 2 i les 6 de la matinada). Recorda que aquest dia has de posar la SIM de Virgin telco al teu terminal mòbil per gaudir del servei.

Quant tarda la portabilitat de Virgin telco al fix?

Com en el cas de la portabilitat de mòbil, per a nosaltres és fonamental que mai no et quedis sense servei. Preferim fer les coses bé, perquè sempre tinguis el telèfon disponible. Els terminis màxims estan establerts per la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CMNC), però en el nostre cas:

  • Fixem una cita amb tu, el nostre instal·lador va a casa teva o al teu negoci i deixa a punt la nostra xarxa de fibra amb Internet i telèfon fix.
  • Una vegada instal·lat, sol·licitem la portabilitat.
  • En un termini màxim de dos dies, el teu número fix ja serà a Virgin telco.

Per què ho fem, això? Imagina’t que per qualsevol motiu t’ha sorgit algun entrebanc i no pots anar a la cita amb el tècnic el dia previst. La portabilitat avança i ens trobem que no pots gaudir del servei. Per això creiem que el que és prioritari és assegurar-nos que el servei està funcionant correctament i, a partir d’aquí, gestionar la portabilitat del teu número a Virgin telco. D’aquesta manera, la teva línia sempre estarà activa.

Hi ha alguna cosa que pugui afectar la portabilitat?

Quan un client sol·licita la portabilitat, nosaltres sol·licitem el número fix o mòbil al seu operador. Per estar segurs que has estat realment tu qui ha fet aquesta petició, el teu antic operador ens demanarà una sèrie de dades, com poden ser el teu nom, els cognoms i el DNI.
Per assegurar-nos que la sol·licitud de portabilitat a Virgin telco avança sense problema, és molt important que les dades que ens facilitis coincideixin amb les que té el teu antic operador. Si no fos així, això podria afectar la sol·licitud de portabilitat i caldria fer una nova petició, cosa que retardaria la data d’inici del teu nou servei amb Virgin telco.

Què passa si em penedeixo d’haver demanat la portabilitat?

Novament, hi ha uns terminis regulats per la CMNC. D’aquesta manera, si has sol·licitat la portabilitat mòbil i, finalment, decideixes continuar amb el teu operador, només n’has d’informar abans de les 14.00 hores del dia laborable abans que es faci la portabilitat.

En el cas que hagis sol·licitat una portabilitat del telèfon fix, el termini s’amplia fins a les 17.00 hores del dia laborable abans que es faci el canvi.

Com puc cancel·lar la portabilitat del fix?

Per cancel·lar la portabilitat fixa, cal que ens ho comuniquis abans de les 17.00 del dia laborable anterior a la data de la portabilitat, trucant gratuïtament al 900 840 788.

No ets client?

Truca'ns:

900 815 540

De dilluns a diumenge de 9.00 a 22.00.

Contacta amb nosaltres

També podem parlar pel whatsapp

747 474 747
De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

O contacta amb nosaltres a través de:

Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225

De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
Servei tècnic: 24h/365.