Autoinstal·lació |
Em van dir que m’enviaven els equips però no els he rebut. |
Rebràs els equips en un termini de 48 hores laborables des de la contractació. Si passades 72 hores laborables no els has rebut, pots contactar amb nosaltres al 900 840 903 perquè comprovem l’estat de la teva comanda. També pots fer un seguiment de l’estat del teu enviament des de l’aplicació de Virgin telco. Descarrega-la aquí gratuïtament. |
He rebut els equips, però no les targetes SIM dels mòbils que he contractat. |
No t’amoïnis. Les targetes SIM s’envien quan has acabat d’instal·lar el teu equip. Instal·la el teu equip i en 48 hores laborables et farem arribar les teves targetes SIM. |
Quin és el nom de les meves xarxes wifi i quines són les contrasenyes? |
A sota del router t’hem deixat un adhesiu amb el nom de les teves xarxes wifi i les seves contrasenyes |
Al router apareixen dues xarxes wifi. A quina em connecto? |
Si vols gaudir de la millor cobertura i de més velocitat, et recomanem que connectis tots els teus dispositius a les teves dues xarxes wifi. A la xarxa wifi de 2,4 GHz si el que necessites és millorar la cobertura, i a la de 5 GHz si el que vols és millorar la velocitat de connexió quan estiguis a prop del router. |
Com puc instal·lar WiFi Mesh? |
Segueix les instruccions del manual d’instal·lació de WiFi Mesh de Virgin telco. |
Com puc instal·lar la TV? |
Segueix les instruccions del manual d’instal·lació i configura la teva TV amb l’app de Virgin telco. Si encara no la tens, descarrega-la aquí. A través del televisor aniran apareixen les diferents pantalles per realitzar la configuració pas a pas. |
He instal·lat el descodificador 4K però no funciona la TV. |
Assegura’t que has connectat tots els cables tal com s’indica en el manual d’instal·lació i has seguit les instruccions de l’ app Virgin telco. Si continua sense funcionar, contacta amb nosaltres al 900 840 903 i t’ajudarem! |
Factures |
De quan a quan va el període de facturació? |
El període de facturació mensual va de l'1 fins al 30 o 31 del mes (mes natural). De manera que emetrem la factura entre els dies 1 i 6 de cada mes i se'n farà el càrrec al compte bancari al cap de pocs dies. |
Quins avantatges té la factura electrònica? |
La factura electrònica o sense paper és ràpida, còmoda i ecològica, i té la mateixa validesa legal que la factura en paper. A més, pots guardar totes les teves factures de forma còmoda. Pots consultar o descarregar la teva factura electrònica quan vulguis i des del dispositiu que vulguis. Rebràs un correu electrònic quan estigui disponible. |
Com puc interpretar la meva factura correctament? |
La factura habitual es divideix en 5 blocs fonamentals:
|
Com puc consultar la meva factura? |
Tens totes les teves factures a l'app de Virgin telco o a l'àrea privada de la web. |
Quines són les despeses generades per impagament? | ||||
Si el teu banc ens ha retornat la factura o no has efectuat el pagament d'aquesta al seu venciment, tornar a realitzar la gestió del cobrament d'aquesta factura implica una sèrie de tràmits i gestions que comporten un cost addicional. Quan això ocorri, veuràs un càrrec en la teva pròxima factura amb el text "Càrrec per impagament de factura". Aquest càrrec no s'aplicarà si és la teva primera factura o la teva primera devolució. Si aquest impagament ha suposat la suspensió dels serveis de la teva línia/línies de mòbil, fix o internet, la reconnexió d'aquests donarà lloc, al seu torn, a una altra sèrie de despeses addicionals, que es veuran reflectides en la teva factura com a "Càrrec per restabliment del servei". Tarifes a partir del 22 de gener de 2023:
|
Com puc pagar les factures pendents? |
Les factures es passen al cobrament al banc a partir del dia 3 de cada mes. Si tens alguna factura impagada, pots pagar-la de qualsevol d’aquestes formes:
Si tens la línia tallada per impagament i vols recuperar-la com més aviat millor, la forma més ràpida és pagar mitjançant targeta de crèdit o dèbit o Bizum. |
Què és el cànon digital? |
La compensació equitativa per còpia privada (cànon digital) és una taxa que s’aplica als dispositius tecnològics amb els quals es puguin fer còpies privades de contingut multimèdia, per exemple, telèfons mòbils intel·ligents. Aquesta taxa està destinada a autors, editors i artistes en compensació per les còpies o l’ús que es fa dels seus treballs en l’àmbit privat. |
Quin import té? |
L’import depèn del tipus d’equip, aparell o suport subjecte al pagament de compensació equitativa per còpia privada previst en l’article 25 del text refós de la Llei de propietat intel·lectual, aprovat pel Reial decret legislatiu 1/1996, de 12 d’abril. Aquestes són les tarifes vigents publicades al BOE núm. 75 de 29 de març de 2023, pàgines 45742 a 45750 https://www.boe.es/eli/es/rd/2023/03/28/209 |
Com es visualitza en la factura? |
El cànon apareixerà desglossat en la factura del terminal. Exemple |
Per què apareix un QR a la meva la factura? |
En el marc del projecte llançat per les Hisendes Forals, a fi de garantir una major transparència i control tributari, la normativa fiscal sobre la implantació de TicketBai obliga a incloure un codi identificatiu TicketBai i un codi QR a totes les factures emeses pels contribuents obligats al seu compliment. |
Per a què serveix? |
Aquests codis són la representació de la factura en un altre format, per la qual cosa, a través de la lectura del codi QR, es podrà accedir al contingut bàsic de la factura en qualsevol moment i comprovar-ne la validesa. Per ampliar aquesta informació sobre les obligacions TicketBai, pots consultar les respostes a les preguntes freqüents publicades per la Hisenda Foral de Bizkaia a l’enllaç següent: |
Per què després de la lectura del QR la informació no figura a Hisenda? |
Hi ha termini legal, a comptar des de la data de l'emissió de la factura, per a la remissió de la informació del contingut de la factura a la Hisenda Foral de Bizkaia. Tingues en compte que és possible que, en el moment de la consulta, la informació no hagi estat remesa encara o estigui sent processada per Hisenda. Això impedeix que el sistema generi una resposta vàlida en aquestes circumstàncies. |
Fix |
Quants minuts de trucades inclou el meu fix? |
A fixos Tindràs minuts il·limitats per parlar sense parar amb uns altres fixos nacionals les 24 hores del dia. A mòbils |
Tindràs 100 minuts per trucar a qualsevol mòbil. Si en necessites més, per 2 €/mes més tindràs 4000 minuts per parlar amb uns altres mòbils de qualsevol operador. " |
Què és el servei Doble Ring? |
Doble Ring és un servei gratuït amb el qual podràs contestar des del teu mòbil les trucades que reps al teu fix, siguis on siguis. Què necessites? Un telèfon fix i un mòbil Virgin telco. Després el podràs activar a l'app o a l'Àrea Client. El pots activar i desactivar i canviar el mòbil de destinació tantes vegades com vulguis. |
Com es configuren els desviaments de trucada? |
Per a línies fixes i mòbils: Desviament immediat: Desvia sempre totes les trucades que rebi. Per activar-lo, prem *21* (després introdueix el núm. al qual es desvia) i torna a prémer # Per desactivar,-lo prem #21# Desviament si comunica: Desvia les trucades si la teva línia està ocupada. Per activar-lo, prem *67* (núm. al qual es desvia) i prem # Per desactivar-lo, prem #67# Desviament si no contesta: Desvia les trucades quan estiguis absent. Per activar-lo, prem *21# (després introdueix el núm. al qual es desvia) i torna a prémer # Per desactivar-lo, prem #21# |
Com s'activa i es desactiva la trucada en espera? |
Amb el servei de trucada en espera no perdràs cap encàrrec urgent, perquè pots rebre noves trucades mentre parles per telèfon. Com s'activa i es desactiva? Per activar-la, prem *43# Per desactivar-la, prem #43#. Si tens activat el desviament immediat o el desviament si comunica, no rebràs la indicació de trucada en espera. Com s'utilitza? Una vegada activada, mentre parles per telèfon un doble to t'avisarà que tens una trucada nova. En aquest moment pots:
|
Tinc problemes amb el terminal telefònic |
Prova de canviar el telèfon de presa o roseta per comprovar si és problema del telèfon o de la presa a la qual estiguis connectat. Una vegada fet el canvi, et recomanem que et posis en contacte amb nosaltres. Pots fer-ho a través del xat de l'app o del telèfon d'atenció al client (900 840 280). |
No puc fer trucades |
Comprova si no pots realitzar cap trucada o si no pots realitzar algunes trucades. Si et trobes en el segon cas, segurament tindràs activat el servei de restricció de trucades sortints. Anota els números de telèfon als quals no tens accés i posa't en contacte amb nosaltres a través del xat de l'app o del telèfon d'atenció al client (900 840 280). |
No puc activar algun dels serveis extra de telefonia que tinc contractats |
Assegura't que el teu terminal té interruptor de selecció de marcació i que està en posició de Tons o Multifreqüència ja que si no és així no es podran activar els serveis de línia a través del teclat. Si tens dubtes, posa't en contacte amb nosaltres a través del xat de l'app o del telèfon d'atenció al client (900 840 280). |
Com accedeixo a la bústia de veu o al contestador i com puc canviar-ne la clau? |
Per accedir a la bústia de veu, has de marcar el *666 al teu telèfon fix Per canviar la clau d’accés, només has de seguir les opcions que s’indiquen en la locució de la bústia de veu o el contestador. Per la teva seguretat, la clau ha de tenir 4 dígits, no poden ser números repetits (1111), ni seqüències com ara 1234. |
El més consultat |
Com puc consultar la meva factura? |
Tens totes les teves factures a l'app de Virgin telco o a l'àrea privada de la web. |
Quant de temps he d'esperar perquè es realitzi la portabilitat? |
En el mòbil Una vegada que hagis contractat una tarifa de mòbil, t'enviarem la SIM a casa. Quan l’hagis rebut, ens posarem en contacte amb el teu operador anterior per demanar la portabilitat de la teva línia de mòbil. Aquest procés tarda 48 hores des de la sol·licitud. En tot cas, t'enviarem un SMS al teu mòbil informant-te de la data de portabilitat, que es farà durant la matinada perquè el canvi t'afecti tan poc com sigui possible. En el fix Una vegada que el tècnic t'hagi instal·lat el telèfon fix, el procés de portabilitat triga entre 24 i 48 hores. En aquest procés no has de fer res, nosaltres ens encarreguem de tot. |
Què ofereix la TV? |
Pots triar entre dues modalitats i canals extra. Encara que el més interessant, i el que enganxa de debò, és el Deco 4K amb Android TV. Aquest descodificador és la bomba. Amb el Deco 4K pots:
|
La itinerància és un servei gratuït? |
És clar, la itinerància en la UE és el mateix que si truquessis o naveguessis des de casa. Pots activar la itinerància a través de l'app o des de l'àrea privada de la web. Tingues en compte que si surts de la UE hi ha diferents zones d’itinerància i que en funció d'això el preu de les trucades o navegació pot variar. En tens el detall complet aquí. |
Preguntes freqüents internet |
Quina velocitat d'Internet necessito? |
La majoria dels operadors solen oferir 100 Mb, de manera que 300 Mb és 3 vegades més de velocitat de pujada i baixada. Amb 300 Mb la majoria dels clients en tenen de sobres. Ara bé, si ets un Youtuber o Streamer que està pujant vídeos constantment a la xarxa, o tens molta gent connectada a Internet al teu habitatge teletreballant, creiem que és millor que contractis 1 Gb. |
Quants dispositius puc connectar a la meva xarxa wifi? |
Utilitzem equips d'última generació, de manera que n’hi podràs connectar gairebé tants com vulguis. |
Quins són els encaminadors (routers) que s’instal·len a Virgin telco? |
En aquest post t’expliquem quins encaminadors i equips d’Internet instal·lem als nostres clients de Virgin telco. |
Com configurar el teu encaminador de Virgin telco? |
T’expliquem com pots configurar l’encaminador que t’instal·lem a Virgin telco. |
Com puc canviar la contrasenya en l’encaminador de Virgin telco? |
En aquest post t’expliquem els passos que cal seguir per canviar la clau de la teva xarxa wifi en l’encaminador de Virgin telco. |
La wifi de Virgin telco arribarà a tots els punts de casa meva? |
Hauria de ser així. Ja saps que la cobertura wifi està condicionada per l'estructura de cada casa i això fa que de vegades en alguns espais de casa teva no sigui bona. Per exemple, si les parets són molt amples o hi ha molta distància entre on situes el mòdem de cable i on vols connectar-te. |
El meu ordinador detecta diverses xarxes sense fils. Com sé quina és la meva? |
En l'adhesiu del router hi ha el nom de la xarxa i el de la contrasenya. Si ho prefereixes, accedeix al teu web de configuració a través del teu navegador i hi veuràs el nom de la teva xarxa. |
Puc canviar el nom de la xarxa wifi o la contrasenya del router? |
Sí, és clar. Pots canviar tant el nom de la xarxa com la contrasenya en la teva app de Virgin telco. Consell Virgin telco: Et recomanem que no ho canviïs. Així podràs consultar-ho fàcilment en l''adhesiu del router. |
Com puc consultar i comprovar la cobertura de fibra de Virgin telco? |
És molt senzill. Només has d’entrar a virgintelco.es/cobertura i posar-hi la teva adreça i t’indicarem si la fibra de Virgin telco arriba a casa teva. |
En què es diferencien la fibra i l’ADSL? Quina tecnologia ofereix Virgin telco? |
En aquest post t’expliquem detalladament les diferències entre Internet per fibra i per ADSL, i quina tecnologia utilitzem a Virgin telco. |
Em puc connectar a la meva xarxa WiFi sense escriure’n la contrasenya? |
Sí. Gràcies al QR WiFi i al botó WPS, pots connectar-te a la xarxa WiFi sense haver d’introduir cap contrasenya. T’expliquem com fer-ho aquesta entrada. |
Com millorar el senyal Wifi |
Com millorar l'abast de la xarxa wifi? |
Tingues en compte que els electrodomèstics, les superfícies de rajola, les parets de la cuina, els miralls i en general les grans superfícies de metall, com ara prestatgeries o murs encofrats, limiten la propagació del senyal. Intenta situar el mòdem lluny d''aquests elements. Consell Virgin telco: Col·loca el mòdem a una altura d''almenys 150 cm del terra sempre que sigui possible. D''aquesta manera la propagació del senyal evita travessar mobles baixos, armaris o sofàs, i es guanyen uns metres de cobertura. Per comprovar el senyal wifi rebut, consulta la icona de senyal wifi de la xarxa. Està reflectida amb unes barretes.' |
Què són les interferències i com actuar quan n'hi ha? |
Pot ser que, tot i que la qualitat del senyal wifi es marqui amb 3 de 5 barres de senyal o més, cosa que indica que tens bona cobertura, es percebi un baix rendiment de la xarxa. Això sol passa a causa de la deterioració del senyal per interferències o per saturació. Quan es produeixen interferències a la xarxa wifi, significa que el senyal s''està degradant per efecte d''altres fonts de senyal, com poden ser la que emeten els telèfons sense fils, els aparells de vigilància de nadons, els forns microones o, en general, dispositius sense fils. És freqüent que el senyal es degradi considerablement a prop d''aquests elements. Per això, si hi ha algun element sense fil l''hem de situar lluny de les zones en què s''ha de fer servir la xarxa wifi. Prova d’apagar-los o situa''ls on no interfereixin. |
Què és la saturació i què es pot fer per evitar-la? |
Avui dia és molt comú trobar-nos amb multitud de xarxes en l''entorn, per la qual cosa habitualment cal ajustar el senyal de nostra xarxa wifi. Cada xarxa wifi s''emet en únic canal, i els possibles canals estan numerats de l''1 al 13. Si en un mateix canal tenim tres o quatre xarxes wifi intentant transmetre informació simultàniament, el rendiment de les xarxes wifi es veurà degradat considerablement per saturació del canal. És fàcil. Si la teva xarxa wifi es troba en un canal compartit per altres xarxes, canvia a un altre canal lliure per recuperar el rendiment òptim de la xarxa. Pots canviar tantes vegades com vulguis fins que trobis un canal en el qual el rendiment de la xarxa sigui l''òptim. Consell Virgin telco: Si tens un mòbil Android o iPhone, pots utilitzar l''aplicació gratuïta Wifi Analyzer per consultar el canal recomanat entre diverses opcions. |
El meu router emet dues xarxes wifi, a quina de les dues m’he de connectar? |
El router emet dues xarxes wifi alhora: una garanteix la compatibilitat amb equips antics a costa d''una velocitat inferior; l''altra, amb el nom acabat en _5G, és més ràpida i resistent a interferències gràcies a la tecnologia WIFI AC. Consell Virgin telco: Sempre que els teus equips detectin la xarxa 5G, connecta''t a aquesta xarxa WIFI AC. |
Mòbil |
Com configurar Internet en un mòbil de Virgin telco? |
En aquest post t’expliquem com configurar el Punt d’Accés a Internet o APN al teu mòbil amb Android o al teu dispositiu amb iOS. |
Com configurar el correu electrònic en un mòbil amb Android? |
Posa en marxa el dispositiu amb una targeta SIM Virgin telco i tria: Menú > Correu > Un altre (POP3/IMAP) Introdueix les dades de connexió següents: Adreça de correu electrònic: (el teu correu) Contrasenya: (La teva contrasenya) Quan ja hagis introduït l'adreça de correu electrònic i la contrasenya, prem Conf. manual i introdueix les dades de Configuració entrants. APN nou. Protocol: POP Adreça de correu: (el teu correu) Contrasenya: (la teva contrasenya) Servidor POP: pop3.live.com Tipus de seguretat: SSL Port del servei: 995 Prem Següent i es mostrarà la configuració del servidor de sortida. Adreça de correu: (el teu correu) Contrasenya: (la teva contrasenya) Servidor SMTP: smtp.live.com Tipus de seguretat: TLS Port del servidor: 587 Prem el botó Següent, i et demanarà: Nom de compte: (tria el nom) El teu nom: (tria el nom) Prem Finalitza la configuració, i el dispositiu obrirà la safata d'entrada automàticament. |
Com compartir Internet en un terminal amb Android? |
(en alguns terminals lliures no és possible utilitzar aquesta opció)
|
Com configurar el correu electrònic al teu iPhone o iPad? |
Prem l'opció MAIL. Apareixeran les diferents opcions del tipus de correu electrònic que es vol configurar. Selecciona Altres i emplena. Nom: (el teu nom d'usuari) Adreça: (el teu correu electrònic) Contrasenya: (la teva contrasenya) Descripció: El teu correu electrònic Prem Següent, després l'opció POP i completa amb les dades següents: Nom: (el teu nom d'usuari) Adreça: (el teu correu electrònic) Descripció: El teu correu electrònic Servidor de correu entrant Nom de host: pop3.live.com Nom d’usuari: (el teu correu electrònic) Contrasenya: (la teva contrasenya) Servidor de correu sortint Nom de host: smtp.live.com Nom d’usuari: (el teu correu electrònic) Contrasenya: (la teva contrasenya) Selecciona Desa i voilà! |
Com configurar Facetime o iMessage? |
Amb Facetime pots fer videotrucades i amb iMessage pots enviar missatges instantanis entre dispositius compatibles d'Apple. Per activar tots dos serveis: Configuració > Telèfon > Facetime Configuració > Telèfon > Missatges > iMessage Una vegada activada l'opció de Facetime o iMessage, apareixerà un avís indicant que s'enviarà un missatge per activar l'aplicació. Si prems OK, s'enviarà un SMS Internacional, a un número del Regne Unit +, que comporta un cost de 0,60 euros + IVA. Els números als quals s'envien aquests missatges són: 447786205094 o 004475374102XX |
Com compartir Internet al teu iPhone o iPad? |
(No és possible utilitzar aquesta opció a l'iPad Air) 1. Entra al menú següent de Configuració: Configuració > Dades mòbils > Xarxa de dades mòbils > Punt d'accés: i.virgintelco.es > torna a Configuració > Punt d'accés personal > Permetre El nom o SSID de la xarxa que crearem serà el nom que hem donat al telèfon (Menú- Configuració - General- Informació- Nom). |
Compartir dades des de Android |
Si el teu dispositiu és Android veu als ajustos del teu telèfon i obre el botó de connexions. Allí trobaràs l''opció «Zona WiFi portátil» o directament el botó «Tethering» , depenent del model. Una vegada activat, trobaràs sota el nom de la teva xarxa, que et permetrà identificar-la per a introduir la contrasenya. |
Compartir dades des de IOS |
Si disposes d''un iPhone, hauràs de prémer la icona de «Punt d''accés personal» i activar l''opció «Permetre a uns altres connectar-se». Just sota veuràs les dades generals del teu dispositiu, un nom assignat al teu mòbil i just sota una contrasenya. Aquests són les dues dades que necessites per a connectar-te a la xarxa Wifi del teu mòbil des d''un altre dispositiu: selecciona el nom assignat a la xarxa del teu mòbil i introdueix la teva contrasenya. Automàticament estaràs connectat a internet. No obstant això, i encara que aquesta sigui una solució que et pot treure d''una dificultat, sempre ve bé tenir present que la pràctica del «Tethering» fa que tant la bateria del teu telèfon mòbil com les dades del teu pla es consumeixin molt més ràpidament. |
La itinerància és un servei gratuït? |
És clar, la itinerància en la UE és el mateix que si truquessis o naveguessis des de casa. Pots activar la itinerància a través de l'app o des de l'àrea privada de la web. Tingues en compte que si surts de la UE hi ha diferents zones d’itinerància i que en funció d'això el preu de les trucades o navegació pot variar. En tens el detall complet aquí. |
Quan comencen a comptar les meves tarifes planes de dades mòbils? |
Començaràs a gaudir de les teves tarifes planes de dades mòbils a partir del dia 1 de cada mes. Consell de Virgin telco: Sempre que puguis, connecta't una xarxa wifi segura, perquè així no gastaràs dades de la teva tarifa mensual. |
Quina és la política d'ús raonable d’itinerància? |
Conforme a l’indicat en el Reglament d’Execució (UE) 2016/2286 de la Comissió del 15 de desembre de 2016, especialment en l’article 4, Virgin telco estableix les polítiques següents per tal d’evitar usos anòmals o abusius dels serveis d’itinerància en la Unió Europea) (d’ara endavant UE) que s’aplicaran de conformitat a l’estipulat en aquest reglament:
Postpagament: |
Quan rebré la meva targeta SIM? |
Depèn del que hagis contractat
Recorda que si és un número nou, pots començar a utilitzar la teva SIM des del moment en què la rebis! Si vols mantenir el número del teu operador anterior, nosaltres ens encarreguem de tot i et mantenim informat. PORTABILITAT Quant de temps he d''esperar perquè es dugui a terme la portabilitat? Portabilitat Mòbil Quan hagis rebut la targeta SIM, ens posarem en contacte amb el teu operador anterior per demanar la portabilitat de la teva línia mòbil. Aquest procés tarda 48 hores (laborables) des de la sol·licitud. En tot cas, enviarem un SMS al teu mòbil per informar-te de la data de portabilitat, que es farà durant la matinada perquè el canvi t''afecti tan poc com sigui possible. Portabilitat Fix Una vegada que el tècnic t''hagi instal·lat el telèfon fix, el procés de portabilitat tarda entre 24 i 48 hores (laborables). En aquest procés no has de fer res, nosaltres ens encarreguem de tot i te n''informem per SMS. |
Què és una dual SIM i com funciona? |
Toca aquí per conèixer detalladament els avantatges i les utilitats d’una dual SIM. |
Portabilidad |
Portabilitat Virgin telco: quant tarda? |
T'expliquem els terminis de la portabilitat en passar-te a Virgin telco. |
Com puc cancel·lar la portabilitat del fix? |
Per cancel·lar la portabilitat fixa, cal que ens ho comuniquis abans de les 19.00 del dia laborable anterior a la data de la portabilitat, trucant gratuïtament al 900 840 788. |
Smartphones |
Quotes |
On puc consultar quantes quotes em falten i quina és la quota final? |
En la factura dels serveis de telecomunicacions, en l’apartat “serveis de tercers i altres pagaments”, es detallen tant l’import del crèdit pendent com l’import de la quota final. |
Què passa si en un parell de mesos veig que el preu del mòbil que he triat puja o baixa? S’ajusten, les meves quotes? |
No. Les quotes contractades no es modifiquen. |
Puc pagar la quota final amb un altre mètode de pagament que no sigui a través de factura? (targeta, transferència bancària…) |
No, l’única opció és la presentació a cobrament en la factura dels serveis de telecomunicacions del mes 25. |
Es pot finançar la quota final (la del mes 25)? |
Ara per ara no tenim disponible aquesta opció. |
Devolució equips |
Es pot tornar el mòbil abans del mes 25? |
El mòbil només es podrà tornar transcorreguts els 24 mesos, en els 15 dies següents al pagament de l’última quota. |
Si no em convenç el mòbil triat, el puc tornar? |
Només hi ha aquesta possibilitat de desistiment en els casos de venda a distància, en un termini de 15 dies naturals des de la compra del terminal mòbil. Cal tornar-lo en perfecte estat, en la caixa original amb tots els components. |
Baixa i impagaments |
Què passa en cas d’impagament? |
En el supòsit d’impagament de dues quotes o de l’última de les quotes pendents, es cobraran aquestes quotes en la factura mensual següent a l’impagament, a més de la quota final. |
Què passa si em dono de baixa abans d’acabar de pagar el mòbil? |
La baixa dels teus serveis de telecomunicacions implica l’obligació d’abonar en el termini màxim d’un mes totes les quotes pendents, tant les mensuals com la final. |
TV |
Netflix en Virgin telco |
¿Cómo darte de alta con Netflix Fan? |
Què és Netflix? |
Totes les pel·lícules i sèries que vulguis, i moltes coses més. Gaudeix de les sèries de les quals tothom parla, les pel·lícules premiades, sense anuncis i en qualsevol dispositiu. Prepara’t per veure tot el que vulguis sense límit. Gaudeix de sèries exclusives, pel·lícules guardonades i moltes coses més en qualsevol dispositiu. Ara Virgin telco i Netflix junts. Gaudeix de tots els continguts de Virgin telco i de les millors sèries i pel·lícules de Netflix, tot en la mateixa factura i amb 10 Gigues perquè ho vegis on vulguis. |
En quins dispositius puc veure Netflix? |
Netflix està disponible en el descodificador 4K de Virgin telco i hi pots accedir directament amb el botó del comandament a distància. Pots accedir al servei des del teu PC o MAC, necessites una connexió a Internet i accedir des del teu navegador web a netflix.com. També pots veure Netflix a través de les seves aplicacions gratuïtes que pots descarregar en la botiga d’aplicacions del teu telèfon intel·ligent, tauleta, Smart TV, consola i Chromecast. Si vols veure una llista més detallada dels dispositius compatibles amb Netflix prem aquí. |
Què és Netflix Fan? |
És el servei pensat per a tu, que t’encanten les sèries i les pel·lícules, al millor preu. Netflix Fan inclou una subscripció al pla bàsic de Netflix en el qual podràs gaudir dels teus continguts favorits en una TV, PC o dispositiu mòbil alhora en definició estàndard i 10 GB extra al mes en qualsevol de les teves línies mòbils. Si ja tens dades il·limitades o en vols gaudir en una línia de dades nova, t’enviarem una SIM perquè puguis gaudir-ne en qualsevol dispositiu. |
Quins avantatges tinc per contractar Fan de Netflix? |
Els avantatges que tenim per contractar l’oferta combinada Fan de Netflix són:
|
Com puc contractar Fan de Netflix amb Virgin telco? |
La contractació és molt senzilla i amb prou feines necessitaràs un parell de minuts. A continuació t'expliquem els passos que hauràs de seguir:
|
Ja he finalitzat la contractació del servei. Com l’activo? |
És molt senzill, ho podràs fer en dos passos:
|
Fins quan puc activar Netflix? |
A partir del moment que rebis el correu electrònic podràs fer-ho quan vulguis. No hi ha límit de temps. Una vegada activat, gaudiràs del servei. |
I si ja tinc un compte Netflix? |
Pots associar el teu compte actual de Netflix amb Virgin telco introduint la teva adreça electrònica de Netflix en el procés de contractació. I ja ho tindràs.. D’aquesta manera, gaudiràs de la comoditat de tenir-ho tot integrat en una factura, i et regalarem 10 GB de dades per a la línia de mòbil Virgin telco que triïs. |
Puc modificar el tipus de subscripció de Netflix? |
Sí, a través de l’app de Virgin telco podràs afegir més pantalles simultànies i millorar la qualitat de l’streaming.
|
Ampliar modalitat de Netflix |
Pots personalitzar la teva oferta de Netflix com millor s''adapti a tu en qualsevol moment. Pots ampliar les característiques afegint més pantalles simultànies i millorant la qualitat de l’streaming. Si vols personalitzar la teva tarifa, entra en l’App de clients de Virgin telco i selecciona canvi de pla:
|
Com apareix Netflix en la meva factura de Virgin telco? |
El servei de Netflix apareixerà reflectit en la teva factura de Virgin telco com una part dels teus serveis de telecomunicacions. Si en algun moment amplies les característiques de Netflix, això es reflecteix segons la modalitat que hagis contractat. |
Amb qui he de contactar si tinc dubte sobre el servei? |
En el Centre d’Ajuda de Netflix trobaràs respostes als dubtes relacionats amb el servei de Netflix. Podràs consultar les preguntes freqüents o accedir al xat amb un agent. |
Ja soc client de Netflix amb Virgin telco. Com puc modificar o recuperar el correu electrònic o la contrasenya? |
Podràs modificar o recuperar el teu usuari i contrasenya de Netflix a través de l’app de Virgin telco. Selecciona “Recupera el meu compte” i segueix les indicacions que es mostraran a la pantalla. |
Quines són les condicions legals del servei? |
Pots consultar-ne els termes i les condicions legals aquí |
Puc compartir el meu compte Netflix? |
Qualsevol persona que convisqui amb tu pot utilitzar el teu compte de Netflix. Les persones que no convisquin amb tu hauran de crear el seu propi compte per veure Netflix. Per obtenir més informació, ves a netflix.com/sharing |
Com configuro la meva llar Netflix? |
Per obtenir informació sobre com configurar o canviar la teva llar Netflix, ves a https://help.netflix.com/node/128339. Si el client no configura una llar Netflix, ho farà Netflix de manera automàtica. El client pot modificar-ho en qualsevol moment. |
Podré continuar veient Netflix fora de casa? |
Netflix és molt fàcil d’utilitzar si estàs de viatge o si et desplaces. Utilitza Netflix com ho fas habitualment per veure continguts als teus dispositius portàtils (una tauleta, un ordinador portàtil o un telèfon mòbil), o bé inicia sessió en un televisor nou (per exemple, el d’un hotel o un lloguer vacacional). Per obtenir més informació, ves a https://help.netflix.com/node/24853. |
Mando a distancia |
Descobreix totes les seves funcionalitats |
Mando a distancia |
Tens la possibilitat de vincular aquest comandament amb el descodificador via bluetooth, amb la finalitat que la interacció entre tots dos dispositius sigui molt més funcional. Amb una connexió bluetooth el comandament funciona a més distància del descodificador i encara que hi hagi objectes que interrompin la “visió” entre el comandament i el descodificador. A més, el comandament té micròfon. |
Mando a distancia |
No, el comandament funcionarà com sempre, encara que no s’activi el bluetooth. És a dir, el bluetooth i el micròfon són millores. |
Mando a distancia |
Hi ha quatre maneres de vincular el teu comandament via bluetooth:
|
Mando a distancia |
Hi ha dues maneres de saber si el comandament està configurat per funcionar en mode bluetooth.
|
Mando a distancia |
Cal mantenir premuts els botons 7 i 9 del comandament fins que el led superior del comandament parpellegi en color taronja. Així es confirma que ja està a punt per vincular-se amb el descodificador via bluetooth. |
Mando a distancia |
Es poden fer tres tipus de cerques:
|
Mando a distancia |
El comandament configurat com a universal permet controlar tant el descodificador d’Euskaltel com el televisor. Si quan es prem qualsevol botó del comandament el led superior parpelleja en color taronja, significa que el comandament està controlant el descodificador. Per contra, si el led superior parpelleja en color verd, vol dir que el comandament controla les funcions de la TV.
|
Mando a distancia |
|
Mando a distancia |
El comandament es pot desvincular del mode bluetooth de la manera següent: Des del menú principal (prement el botó del comandament), accedeix a “Ajustes > Control remoto y accesorios” i segueix els passos que es mostren a continuació: A més, prement el botó “Ver TV” del comandament i accedint a l’apartat “Ajustes > Bluetooth”, es pot apagar el bluetooth del descodificador. D’aquesta manera el comandament deixa de funcionar via bluetooth fins que es torna a activar aquesta opció a “Activar bluetooth” |
Solución de problemas |
El descodificador no respon, té tots els leds apagats |
Segueix aquests passos fins que torni a funcionar de manera correcta:
|
No es veuen els canals |
Si no es veuen els canals de televisió verifica els punts següents fins que es corregeixi el problema:
|
Apareix a la pantalla el missatge: “Problemas en la recepción de la señal. Comprueba la conexión”. |
Comprova el cable d’antena i les connexions dels equips. Verifica que té connexió a Internet. Si el problema persisteix, desconnecta i connecta el descodificador de la xarxa elèctrica. Si el problema persisteix, avisa el teu gestor a través de l’aplicació de clients. |
Problemes amb la connexió a Internet |
Segueix aquests passos:
|
L’activació d’HDMI-CEC, pot provocar comportaments indesitjats? |
En aquest cas, es recomana desactivar-lo. |
Què he de fer si no aconsegueixo vincular el comandament amb el descodificador? |
Cal mantenir premuts els botons 7 i 9 del comandament fins que parpellegi en color taronja el led superior del comandament confirmant que ja està a punt per vincular-se amb el descodificador via bluetooth. |
Com resintonitzo els canals del deco? |
Per resintonitzar o restaurar els canals del descodificador, prem el botó “Ver TV” del comandament i accedeix a “Menú ? Ajustes ? Resintonización y restauración” i tria l’opció desitjada: - Resintonización: Tornar a sintonitzar la llista de canals. |
Per què el meu descodificador s’apaga tot sol cada x hores? |
El descodificador està configurat per defecte per dos motius: per estalvia energia i perquè es mantingui actualitzat en tot moment per a un funcionament correcte. |
La TV |
Què ofereix la TV? |
Per fi, la televisió i Internet junts. Amb la nova TV de Virgin deixa de veure la tele i comença a viure-la. Un petit gran canvi en la teva manera de veure la tele:
|
Què és TV&GO? |
TV&GO és l’aplicació amb la qual pots veure la televisió de Virgin telco on vulguis i quan vulguis. Gaudiràs de les teves sèries favorites a l’ordinador, la tauleta o el mòbil El servei TV&GO:
|
Quines funcionalitats té TV&GO? |
Amb TV&GO gaudiràs d’aquests avantatges:
|
Qui pot accedir a TV&GO? |
L’app TV&GO està disponible per a tots els clients de TV Premium i TV Premium Extra . Si encara no tens la tele, descobreix-la a virgintelco.cat/tele. |
Com puc veure tots els canals? |
És molt senzill. Per iniciar sessió a TV&GO i accedir a tots els teus canals, entra-hi amb l''usuari i la contrasenya de l''àrea client de Virgin telco. |
No recordes l’usuari o la contrasenya de TV&GO? |
Si no recordes la teva contrasenya de l''àrea client de Virgin telco pots recuperar-la entrant a: Si encara no tens compte, t’hi pots registrar aquí: |
Quants dispositius puc utilitzar alhora? |
Pots registrar fins a 5 dispositius amb el mateix compte i reproduir contingut fins a dos dispositius simultàniament. |
Què passa si quan entro al servei em surt el missatge: “has arribat al nombre màxim de dispositius registrats”? |
Significa que ja has instal·lat l''aplicació en el màxim de dispositius en els quals la pots tenir. Si vols incloure un dispositiu nou, primer hauràs d’esborrar algun dels dispositius que hagis donat d’alta. Pots fer-ho a través de la configuració de l''app de TV&GO. Una vegada fet això, podràs accedir al servei des del nou dispositiu. |
Quins dispositius i sistemes operatius són compatibles? | |||||||||||||||
PC Accede a https://tvandgo.virgintelco.es/ con un navegador compatible (Chrome, Internet Explorer, Safari, Firefox)
Móvil y tableta Descarga la aplicación TV&GO en la tienda de tu dispositivo iOS o Android. Requisitos mínimos iOS:
Requisitos mínimos Android:
Smart TV próximamente |
TV&GO |
Què és TV&GO? |
TV&GO és l’aplicació amb la qual pots veure la televisió de Virgin telco on vulguis i quan vulguis. Gaudiràs de les teves sèries favorites a l’ordinador, la tauleta o el mòbil El servei TV&GO:
|
Quines funcionalitats té TV&GO? |
Amb TV&GO gaudiràs d’aquests avantatges:
|
Qui pot accedir a TV&GO? |
L’app TV&GO està disponible per a tots els clients de TV Premium i TV Premium Extra . Si encara no tens la tele, descobreix-la a virgintelco.cat/tele. |
Com puc veure tots els canals? |
És molt senzill. Per iniciar sessió a TV&GO i accedir a tots els teus canals, entra-hi amb l'usuari i la contrasenya de l'àrea client de Virgin telco. |
No recordes l’usuari o la contrasenya de TV&GO? |
Si no recordes la teva contrasenya de l''àrea client de Virgin telco pots recuperar-la entrant a: Si encara no tens compte, t’hi pots registrar aquí: |
Quants dispositius puc utilitzar alhora? |
Pots registrar fins a 5 dispositius amb el mateix compte i reproduir contingut fins a dos dispositius simultàniament. |
Què passa si quan entro al servei em surt el missatge: “has arribat al nombre màxim de dispositius registrats”? |
Significa que ja has instal·lat l''aplicació en el màxim de dispositius en els quals la pots tenir. Si vols incloure un dispositiu nou, primer hauràs d’esborrar algun dels dispositius que hagis donat d’alta. Pots fer-ho a través de la configuració de l''app de TV&GO. Una vegada fet això, podràs accedir al servei des del nou dispositiu. ' |
Quins dispositius i sistemes operatius són compatibles? | |||||||||||||||
PC Accede a https://tvandgo.virgintelco.es/ con un navegador compatible (Chrome, Internet Explorer, Safari, Firefox)
Móvil y tableta Descarga la aplicación TV&GO en la tienda de tu dispositivo iOS o Android. Requisitos mínimos iOS:
Requisitos mínimos Android:
Smart TV próximamente |
Videoclub |
Què és? |
És un servei que et permet veure continguts audiovisuals adaptats al teu horari. Pots veure sèries, pel·lícules, documentals, concerts... a l’hora que tu vulguis o recuperar-los des del principi si has arribat tard al programa que t’interessa. A més, pots reproduir-los com si es tractés d’un vídeo, posant en pausa, avançant o rebobinant el contingut. |
Com hi accedeixo? |
Per accedir al servei prem el botó “Videoclub” del comandament o selecciona l’opció “Videoclub” des del menú Android. |
És un servei gratuït? |
Sí, és un servei que s’inclou gratuïtament. |
Què és “Teloperdiste”? |
Si t’has perdut el teu programa favorit, a “Teloperdiste” trobaràs el contingut dels canals després de l’emissió, perquè el vegis tantes vegades com vulguis. |
Què és “Mi TV”? |
“Mi TV” és el servei de videoclub on s’emmagatzemen els continguts dels apartats “Continuar viendo”, enregistraments personals i continguts comprats. |
Què és “Continuar viendo”? |
Facilita l’accés als últims continguts vistos per l’usuari. L’últim reproduït es col·locarà el primer en la llista. Pel que fa als continguts seriats, quan s’accedeix a la sèrie des de “Continuar viendo”, el punter es col·loca sobre l’últim capítol reproduït. |
Com consulto la informació d’un programa? |
Prement OK sobre el contingut en qüestió, apareix l’opció “Más info”. Selecciona aquesta opció i tindràs la informació del contingut. |
Com funciona l’ordenació dels continguts? |
Per defecte, els continguts estan ordenats a partir dels que s’acaben d’afegir. Tot i això, es poden ordenar de les formes següents:
|
Com puc buscar un contingut? |
Tens dues maneres diferents de fer-ho. Una és accedir a la pestanya “Videoclub” i entrar al canal concret. Aquí ja tens tots els continguts disponibles. També pots situar-te en el cercador de videoclub i escriure el títol del contingut que cerques o bé el nom d’algun actor o director. Amb tres lletres ja en veuràs els resultats. A més, aquestes cerques no només presenten els resultats del videoclub, sinó que també mostren els continguts existents en enregistraments o en el directe. |
Sempre són els mateixos continguts? |
La renovació dels continguts és automàtica i només caldrà que tinguis connectat el teu descodificador. |
Quant de temps tinc per veure un contingut? |
Els continguts tenen diferents vigències. Per comprovar-ho específicament, la informació de l’esdeveniment t’indica de quin temps disposes per veure el contingut. |
No soc capaç d’accedir al servei de videoclub. Què puc fer? |
Assegura’t que tens connexió a Internet. Si una vegada comprovat continues sense tenir accés al videoclub, reinicia el descodificador. |
Ver desde el inicio |
Es pot aturar el directe? |
Sí, pots aturar un programa en directe, prement el botó de pausa del comandament, quan tu vulguis i després reprendre’l en el moment que el vas deixar. També pots rebobinar o tornar al directe. |
Com puc saber quins continguts en directe es poden controlar? |
Si un contingut que s’inclourà en el videoclub ja ha començat en l’emissió en directe d’un canal, apareixerà el símbol d’inici. Això significa que aquest contingut es pot controlar, és a dir, es pot reiniciar, posar en pausa, reprendre, rebobinar i avançar fins al moment en el qual comença la programació en directe. |
Com puc posar pausa, anar al inici, avançar, rebobinar...? |
En els continguts que ho permetin es pot fer ús d’aquestes funcionalitats de diferents maneres, després de seleccionar l’opció “Ver desde el principio”.
|
Guía |
Quina informació m’aporta la guia? |
Permet navegar per tota la graella de canals per consultar-ne els diferents continguts. Aporta informació tant de continguts prèviament emesos (-7 dies), com de continguts en directe o de continguts futurs (+7 dies). |
Què es pot fer des de la guia? |
A més de la informació que aporta, des de la guia pots seleccionar el contingut i dur a terme aquestes accions:
|
Com puc obtenir informació del programa? |
Si mentre estàs veient un programa prems la tecla OK del teu comandament a distància, apareixerà la miniguia en la part inferior de la pantalla. Si tornes a prémer OK, hi apareixeran les opcions associades a aquest contingut (enregistrar, veure des del principi, àudio, subtítols, etc.). Per conèixer la informació del programa prem l’opció “Más info”. |
Com accedeixo a la funcionalitat “Ver desde el principio”? |
Has de mantenir premut el botó de retrocés. |
Grabaciones |
Què ofereix el servei d’enregistrament? |
DDes del teu descodificador 4k pots enregistrar diferents continguts per gaudir-ne quan vulguis, amb un simple clic del comandament a distància del teu descodificador, gràcies al nostre servei d’enregistrament. És una funcionalitat completament gratuïta, inclosa en el servei de TV per a tots els clients, que ofereix:
|
Com funciona el servei d’enregistrament? |
|
En cas que el teu comandament no tingui el botó “REC”, també pots seleccionar l’opció d’enregistrar obrint la pantalla d’informació del contingut desitjat. Per accedir a aquesta pantalla prem el botó “OK” durant la reproducció d’un canal “live” que farà que es mostri la miniguia, i torna a prémer “OK” sobre el contingut en qüestió. |
Hi ha alguna manera de distingir quins programes es poden enregistrar i quins no? |
Quan obris la pantalla d’informació del contingut des de la guia, el menú només ofereix l’opció d’enregistrar per a continguts que permeten l’enregistrament. Si utilitzes el botó “Grabar” del comandament a distància sobre un canal o contingut que no tingui disponible aquesta funció, t’ho indicarà en una finestra emergent. |
Puc enregistrar més d’un programa alhora? |
Sí. Pots enregistrar simultàniament tots els programes que vulguis sempre que no superis la quota màxima d’espai d’emmagatzematge (350 hores). |
Puc enregistrar un programa si ja ha començat? |
Sí. Pots enregistrar un programa començat, sempre que el contingut no hagi finalitzat. És a dir, no podràs gravar continguts passats. |
On s’emmagatzemen els meus continguts enregistrats i quine opcions puc dur a terme? |
Cal accedir a l’apartat dels meus enregistraments. Per fer-ho, prem el botó “Videoclub” i navega pel menú horitzontal fins a la secció de “Mi TV” >> “Grabaciones”. Una vegada aquí, hi ha tres apartats:
|
Quines característiques tenen els continguts enregistrats? |
Control parental, canvi d’idioma (en continguts amb opció disponible), subtítols i els controls habituals reproducció de continguts (RW, FF, pausa…). |
Com cancel·lo un enregistrament que està programat o en curs? |
Recorda que la cancel·lació d’un enregistrament suposa perdre l’enregistrament complet. No és possible quedar-se amb part d’un enregistrament. La manera de cancel·lar un enregistrament és la següent:
|
Com elimino un enregistrament? |
Des de l’apartat “Mis grabaciones” (“Videoclub”>”Mi TV”>”Grabaciones”): Accedeix als enregistraments completats, selecciona el contingut que vols eliminar i selecciona l’opció “Eliminar grabación”. *Si es tracta d’un contingut seriat, hi ha l’opció de cancel·lar el contingut del capítol en curs o tota la temporada. |
Fins quan tinc disponible un contingut? |
Seleccionant l’opció “Más info” en la pantalla d’informació del contingut podràs consultar la data fins a la qual estarà disponible. |
Per què algun dels meus enregistraments comença una mica abans de l’inici del contingut? |
Sempre intentem que hi hagi un cert marge a l’hora d’enregistrar els continguts. D’aquesta manera provem d’aconseguir que no et perdis res si comencen abans del que estava previst. |
He canviat de domicili i s’han perdut els enregistraments que vaig fer en el deco 4K. És un error? |
No, és el comportament normal. En un trasllat no es mantenen els enregistraments programats amb anterioritat al canvi. |
Com puc saber quin espai tinc disponible? |
PPrem el botó “Ver TV” del comandament i accedeix a “Menú>Ajustes>Información del deco>Información de las grabaciones”. En aquest apartat obtindràs la informació següent:
|
Opcions de configuració i connexió |
Com puc posar un PIN de seguretat en el descodificador 4K? |
Si vols posar un PIN de compra o bé una clau de control parental, ho pots fer prement el botó “Ver TV” del comandament i accedint a l’apartat “Ajustes >> control parental”. Per defecte el PIN és > 1111, però pots establir el que vulguis. A més de la compra d’esdeveniments, pots bloquejar uns canals determinats o els continguts per edats. |
Què són les llistes de canals favorits? |
La creació de llistes de favorits permet navegar pels canals desitjats amb més facilitat. |
Com es configuren els favorits? |
Hi ha un apartat de configuració de favorits, però únicament s’aplica a canals. És a dir, es pot crear una llista de favorits per fer zàping exclusivament per aquests canals seleccionats, sense necessitat d’accedir a la resta. |
Com canvio l’idioma dels menús? |
Selecciones l’idioma durant la primera instal·lació del descodificador 4K. Si una vegada completada la primera instal·lació vols canviar l’idioma, has de fer el següent: Prem el botó “Ver TV” del comandament i accedeix a “Menú > Ajustes > Idioma > Idioma Menús > Selecciona el idioma deseado”. |
Vull veure les pel·lícules i les sèries en versió original. Com canvio l’idioma per defecte dels continguts? |
Per defecte, el teu descodificador 4K està configurat perquè l’àudio de les pel·lícules i dels programes sigui en castellà. Si vols triar que l’idioma per defecte sigui en versió original (en els casos en els quals aquest idioma estigui disponible) has de fer el següent: Prem el botó “Ver TV” del comandament i accedeix a “Menú > Ajustes > Idioma > Idioma > Audio por defecto” Selecciona l’idioma en què vols reproduir per defecte els programes. |
Com puc seleccionar subtítols per defecte per als continguts? |
Per defecte, el teu descodificador 4K està configurat amb els subtítols desactivats. Si vols activar-los has de seguir els passos següents: Prem el botó “Ver TV” del comandament i accedeix a “Menú > Ajustes > Idioma > Idioma > Subtítulos por defecto i selecciona l’idioma en què vols que apareguin per defecte els subtítols. |
Només es pot modificar l’àudio o els subtítols per defecte (de manera permanent)? |
No, pots triar si vols afegir subtítols o canviar l’àudio només en un canal o en un contingut que estiguis veient. O bé, si ho prefereixes, pots canviar-ho en la configuració del dispositiu (ves a la pregunta anterior). Des de la miniguia (prement el botó “OK” del comandament sobre una emissió en directe), tornant a prémer el botó “OK” sobre el contingut desitjat i seleccionant l’opció “Audio” o “Subtítulo”. Aquesta modificació no afectaria la resta de canals/continguts. |
Per a memòries externes, el descodificador és compatible amb tots els formats de sistema de fitxers? |
El descodificador 4K és compatible amb FAT32, EXT2, EXT3 i EXT4. No és compatible amb NTFS ni amb exFAT. |
Hi ha alguna limitació de capacitat per a un disc dur connectat al descodificador 4K? |
No hi ha cap limitació. Això sí, per a emmagatzematges externs grans, com ara 1TB HDD, cal alimentació externa (no funciona només connectat al descodificador 4K). En cas que s’hi connectin targetes microSD grans (64 o 128 GB), el descodificador trigarà a realitzar l’exploració si té molts fitxers. |
Com puc veure els arxius d’un disc dur connectat al port USB o de la targeta SD del descodificador 4K? |
Has de descarregar una aplicació per a la gestió d’arxius en dispositius externs. També pots descarregar una aplicació de gestió de continguts multimèdia. |
És possible tenir configurats en el descodificador 4K dos comptes de Google? |
No, només en pots tenir definit un. Per canviar de compte, cal esborrar el que està en ús i accedir amb el nou compte (“Menú Google/Ajustes/Personal/Añadir cuenta”). |
Aplicaciones en Android TV |
Com s’accedeix a l’entorn Android TV? |
Has de prémer el botó següent del comandament |
Què hi ha en aquest entorn? |
En l’entorn d’Android TV hi ha diverses funcionalitats.
|
Vull descarregar-me més aplicacions de les que hi ha secció d’apps. Com ho faig? |
Les aplicacions funcionen de la mateixa forma que en els telèfons mòbils intel·ligents. Això no vol dir que tots dos dispositius tinguin les mateixes aplicacions disponibles per descarregar a Google Play Store. Has de prémer el botó següent del comandament per accedir al menú Android del descodificador 4K. Així accediràs a l’entorn d’Android TV i veuràs una icona de la Play Store de Google. Prem la icona per accedir a la Play Store. |
Què faig si no es descarrega l’aplicació de Google Play? |
Pot ser un problema de:
|
Com puc desinstal·lar una aplicació descarregada? |
Des del menú d’Android, selecciona el botó del comandament, “Ajustes/Aplicaciones/aplicaciones descargadas” > i selecciona la que vols esborrar. |
Què és GoogleCast? |
És la possibilitat de llançar el que s’està reproduint en un dispositiu mòbil al teu televisor. |
El descodificador 4K disposa de GoogleCast integrat? |
Sí, i està activat per defecte. |
La funcionalitat GoogleCast és equivalent a ChromeCast? |
No al 100 %. Hi ha aplicacions que no funcionen a GoogleCast i sí que ho fan a ChromeCast. |
Com funciona Google Cast? |
Simplement has de buscar aquesta icona en el teu dispositiu mòbil i prémer Et preguntarà on vols enviar el senyal. Tria el dispositiu amb nom “skipper” o “Sagemcom_4K” (depenent del model de descodificador que tinguis), que és el teu descodificador 4K, i es projectarà la imatge del teu dispositiu mòbil al televisor. Nota*: No totes les aplicacions disposen d’aquesta opció. |