Condicions generals Netflix Fan

El client reconeix que ha llegit i ha entès les condicions de Netflix inclòs en els packs Netflix Fan de Virgin telco i la Declaració de Privadesa de Netflix.

El servei de subscripció personalitzada per a l'accés a continguts audiovisuals de Netflix és prestat per NETFLIX INTERNATIONAL B.V., entitat holandesa de responsabilitat limitada. Aquesta companyia és responsable de la configuració i el contingut del servei, i el client accepta els Termes d'Ús de Netflix. Els serveis de telecomunicacions inclosos a Netflix Fan són prestats per part de Virgin telco.

En cas que l'acord comercial entre Virgin telco i Netflix finalitzés o es modifiqués i per tant Virgin telco no pogués oferir els continguts de Netflix en el seu pack Netflix Fan en els termes pactats, ho comunicarà expressament als clients.

Per poder visualitzar Netflix es requereix un dispositiu compatible i connexió a Internet. A més, els clients necessitaran activar el servei Netflix inclòs a Netflix Fan seguint aquest procés detallat a virgintelco.cat/preguntes-frequents. Si el client no activa el seu pla, no podrà gaudir dels continguts de Netflix, però no se li descomptarà cap quantitat en el preu del seu pack Netflix Fan.

Si el pla no s’ha activat transcorreguts 31 dies després de la contractació, se n’anul·larà la contractació per no incórrer en càrrecs addicionals.

Si el client ja té un compte de Netflix, podrà associar-lo a Netflix Fan, a partir del moment en què activi Netflix com a part de Netflix Fan. Netflix continuarà cobrant al client de forma separada la seva quota de subscripció fins al moment en què realitzi aquesta associació. Per a qualsevol consulta relacionada amb la facturació amb Netflix per al compte de Netflix existent, el client ha de comunicar-se directament amb Netflix.

Si un client que ha associat un compte existent de Netflix al seu pack Netflix Fan, dona de baixa els seus serveis de telecomunicacions amb Virgin telco, aquesta baixa no cancel·larà automàticament la seva subscripció a Netflix i Netflix passarà a cobrar-li automàticament la quota corresponent mitjançant el mètode de pagament que Netflix té associat al seu compte, llevat que el client expressament indiqui que vol donar-se de baixa de Netflix. Si el clientvol revisar els detalls del seu compte de Netflix, pot fer-ho visitant l'apartat “El meu compte” a la pàgina web de Netflix.

Els clients que contractin Netflix Fan, tindran 10 GB extres gratuïts mensuals en la tarifa mòbil principal que triïn, mentre mantinguin contractat qualsevol dels tres serveis de Netflix: Bàsic, Estàndard o Premium.

Un client només podrà tenir actiu com a màxim un Pack amb Netflix.

Si el client inactiva el producte d’Internet, automàticament s’inactivarà el pagament de Netflix a través de la factura de Virgin telco. A més, el client deixarà de disposar dels 10 GB inclosos a Netflix Fan.

Netflix Bàsic inclou visionat en 1 pantalla i continguts en qualitat SD. Netflix Estàndard inclou visionat en 2 pantalles alhora i continguts en qualitat HD. Netflix Premium inclou visionat en 4 pantalles alhora i continguts en qualitat Ultra HD.

No ets client?

Truca'ns:

900 815 540

De dilluns a diumenge de 9.00 a 22.00.

Contacta amb nosaltres

També podem parlar pel whatsapp

747 474 747
De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

O contacta amb nosaltres a través de:

Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225

De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
Servei tècnic: 24h/365.