Truca al 915 909 789
Cal fer la sol·licitud en un termini inferior a 7 dies laborables des que el terminal ha patit un dany o des que ha estat robat.
Contracta l’assegurança mòbil més completa, que et protegeix enfront d’un dany accidental, un robatori o furt del teu telèfon, que t’ofereix un telèfon intel·ligent de substitució i et cobreix avaries que no van incloses en la garantia del fabricant. Tot sense permanència i un mes de franc!
En una situació tan difícil com viure un robatori, un furt o un atracament, et donarem un terminal igual (si és possible, te n’oferirem el mateix model) o de millor qualitat si no tenim disponible el teu. D’altra banda, també t’oferirem una nova targeta SIM.
Imagina que et cau el mòbil o que se’t vessa el cafè a la pantalla. Gràcies a aquesta assegurança, et reparem el telèfon mòbil o el dispositiu assegurat. T’ho posem fàcil i cobrim totes les despeses de reparació, com són les peces, la mà d’obra, la recollida i el lliurament del telèfon intel·ligent.
Si el telèfon és irreparable o bé si el cost de la reparació és superior al valor del terminal, et donarem un mòbil recondicionat (refurbished) molt semblant al teu o de característiques similars.
La reparació del terminal es realitzarà al servei tècnic oficial o bé en un servei no oficial seleccionat, en funció del que ofereixi el millor servei.
Aquests serveis tècnics ofereixen una garantia de reparació, de manera que es manté la garantia del fabricant mentre tingui vigència.
En cas que es produeixi una avaria i el fabricant digui que el terminal ha estat manipulat per un servei tècnic no oficial, assumim la reparació fins al temps indicat per la garantia legal.
Un dels problemes que patim quan se’ns espatlla el mòbil és que no podem seguir connectats. Amb aquesta assegurança et deixem un mòbil de substitució mentre es repara el teu. Només cal que ho demanis quan ens informis del sinistre i, en el moment en què recollim el telèfon mòbil, ja te’n lliurarem un de cortesia. De la mateixa manera, quan et fem arribar el telèfon intel·ligent reparat o un de nou, has de lliurar al missatger el telèfon de préstec en bones condicions.
Si després del robatori del teu mòbil algú l’utilitza per fer trucades o consums, te n’abonem el cost. Es fixa un termini de fins a 72 hores abans del teu avís per bloquejar la línia i denunciar el robatori a la policia i una despesa màxima de 2.000€.
Enviem un missatger de manera gratuïta perquè reculli el terminal per reparar-lo, i també te’l tornem a casa teva. A més, et deixem un mòbil de substitució si el necessites. Tot, com et diem, sense cap cost per a tu.
Cubre a tu smartphone, tablet o L’assegurança mòbil de Virgin telco cobreix el teu telèfon mòbil o dispositiu enfront de danys o trencaments, i també t’ofereix protecció davant un robatori o furt des de només 1,74€/mes. I el millor és que no tens compromís de permanència.
Cubre a tu smartphone, tablet o L’assegurança mòbil de Virgin telco cobreix el teu telèfon mòbil o dispositiu enfront de danys o trencaments, i també t’ofereix protecció davant un robatori o furt des de només 1,74€/mes. I el millor és que no tens compromís de permanència.
Aquests són els tres passos que has de seguir per resoldre qualsevol problema amb el teu telèfon mòbil.
Truca al 915 909 789
Cal fer la sol·licitud en un termini inferior a 7 dies laborables des que el terminal ha patit un dany o des que ha estat robat.
Envia la documentació
Quan ens truquis, t’indicarem com enviar la documentació per al tràmit. Et demanarem les dades de la pòlissa i la factura de la compra del dispositiu.
Mòbil de substitució
Si pateixes un robatori, et donarem un telèfon igual o tan semblant com sigui possible al contractat. En cas que tinguis un dany accidental, te’l recollim per reparar-lo i, mentrestant, te’n deixem un de cortesia (has de demanar-lo amb antelació).
No ets client?
Contacta amb nosaltres
Descarrega't la nostra app:
També podem parlar pel whatsapp
O contacta amb nosaltres a través de:
Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225