virgin

Assegurança de telèfons mòbils a Virgin telco

Contracta l’assegurança mòbil més completa, que et protegeix enfront d’un dany accidental, un robatori o furt del teu telèfon, que t’ofereix un telèfon intel·ligent de substitució i et cobreix avaries que no van incloses en la garantia del fabricant. Tot sense permanència i un mes de franc!

Quines cobertures ofereix aquesta assegurança de mòbil?

Robatori o furt del telèfon mòbil

Robatori o furt del telèfon mòbil

En una situació tan difícil com viure un robatori, un furt o un atracament, et donarem un terminal igual (si és possible, te n’oferirem el mateix model) o de millor qualitat si no tenim disponible el teu. D’altra banda, també t’oferirem una nova targeta SIM.

Trencament de pantalla, dany accidental i dany per líquids

Trencament de pantalla, dany accidental i dany per líquids

Imagina que et cau el mòbil o que se’t vessa el cafè a la pantalla. Gràcies a aquesta assegurança, et reparem el telèfon mòbil o el dispositiu assegurat. T’ho posem fàcil i cobrim totes les despeses de reparació, com són les peces, la mà d’obra, la recollida i el lliurament del telèfon intel·ligent.

Si el telèfon és irreparable o bé si el cost de la reparació és superior al valor del terminal, et donarem un mòbil recondicionat (refurbished) molt semblant al teu o de característiques similars.

Avaries no cobertes per la garantia

Avaries no cobertes per la garantia

La reparació del terminal es realitzarà al servei tècnic oficial o bé en un servei no oficial seleccionat, en funció del que ofereixi el millor servei.

Aquests serveis tècnics ofereixen una garantia de reparació, de manera que es manté la garantia del fabricant mentre tingui vigència.

En cas que es produeixi una avaria i el fabricant digui que el terminal ha estat manipulat per un servei tècnic no oficial, assumim la reparació fins al temps indicat per la garantia legal.

Mòbil de cortesia

Mòbil de cortesia

Un dels problemes que patim quan se’ns espatlla el mòbil és que no podem seguir connectats. Amb aquesta assegurança et deixem un mòbil de substitució mentre es repara el teu. Només cal que ho demanis quan ens informis del sinistre i, en el moment en què recollim el telèfon mòbil, ja te’n lliurarem un de cortesia. De la mateixa manera, quan et fem arribar el telèfon intel·ligent reparat o un de nou, has de lliurar al missatger el telèfon de préstec en bones condicions.

Cost de trucades i dades després d’un robatori

Cost de trucades i dades després d’un robatori

Si després del robatori del teu mòbil algú l’utilitza per fer trucades o consums, te n’abonem el cost. Es fixa un termini de fins a 72 hores abans del teu avís per bloquejar la línia i denunciar el robatori a la policia i una despesa màxima de 2.000€.

ARecollida i lliurament gratuït on vulguis

ARecollida i lliurament gratuït on vulguis

Enviem un missatger de manera gratuïta perquè reculli el terminal per reparar-lo, i també te’l tornem a casa teva. A més, et deixem un mòbil de substitució si el necessites. Tot, com et diem, sense cap cost per a tu.

Assegura el teu mòbil o dispositiu des d’1,74€/mes

Assegura el teu mòbil o dispositiu des d’1,74€/mes

Cubre a tu smartphone, tablet o L’assegurança mòbil de Virgin telco cobreix el teu telèfon mòbil o dispositiu enfront de danys o trencaments, i també t’ofereix protecció davant un robatori o furt des de només 1,74€/mes. I el millor és que no tens compromís de permanència.

Cubre a tu smartphone, tablet o L’assegurança mòbil de Virgin telco cobreix el teu telèfon mòbil o dispositiu enfront de danys o trencaments, i també t’ofereix protecció davant un robatori o furt des de només 1,74€/mes. I el millor és que no tens compromís de permanència.

Passos que cal seguir si el telèfon mòbil pateix danys

Aquests són els tres passos que has de seguir per resoldre qualsevol problema amb el teu telèfon mòbil.

Preguntes freqüents sobre l’assegurança mòbil de Virgin telco

En contractar l’assegurança del telèfon mòbil

No ets client?

Truca'ns:

900 815 540

De dilluns a diumenge de 9.00 a 22.00.

Contacta amb nosaltres

També podem parlar pel whatsapp

747 474 747
De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

O contacta amb nosaltres a través de:

Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225

De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
Servei tècnic: 24h/365.