APN de Virgin telco. Com es configura?

Si acabes de portar la teva línia mòbil a Virgin telco o t’has canviat de telèfon, segurament et caldrà configurar en el teu dispositiu el punt d’accés a Internet, també conegut com a APN. APN són les sigles d’Access Point Name. En català, nom de punt d’accés. Cada operador mòbil en té un de diferent, que et permet navegar per Internet a través de la seva xarxa. En el nostre cas, a Virgin telco també tenim un APN específic.
APN de Virgin telco. Com es configura?

Com es configura Internet o l’APN en un mòbil de Virgin telco?

El més habitual és que quan posis la SIM el punt d’accés a Internet es configuri automàticament. És a dir, que no cal que facis res. Ara bé, de vegades això no passa i cal que tu hi posis la configuració perquè la teva línia mòbil de Virgin telco pugui navegar.

T’expliquem pas a pas com configurar l’APN al teu terminal de Virgin telco, tant si tens un Android com si és un iPhone o un iPad.

Configurar l’APN per a Android

El mètode següent per configurar el punt d'accés a Internet al teu mòbil és el manual. És a dir, has d’entrar a la part de configuració del teu telèfon.

A partir d’aquí pot variar segons el terminal Android, però es tracta de buscar Connexions > Xarxes mòbils > Noms de Punt d’Accés. A dalt de tot, a la dreta, toca “Afegeix” o bé, si no t’hi apareix, fes-ho als tres puntets, a “APN nou”.

as d’emplenar aquestes dades (els camps que no s’indiquen van en blanc o bé no cal especificar-hi res).

  • Nom: Virgin telco Internet
  • APN: datos
  • Tipus d’APN: default,dun,supl
  • Codi país del mòbil: 214
  • Codi de xarxa de mòbil (MNC): 04
  • Tipus d’autenticació: PAP o CHAP
  • Protocol APN: IPv4
  • Protocol d’itinerància d’APN: IPv4
  • Tipus de MVNO: GID
  • Valor de MVNO 0008

Aquí et detallem els passos que cal seguir en cada pantalla:

Configurar APN a l’iPhone o l’iPad

El primer que has de fer és connectar el teu iPhone o iPad a una xarxa wifi. Una vegada connectat a Internet, obre el navegador Safari.

Dins del navegador, tecleja virgintelco.es/perfil-iphone

D’aquesta manera, es descarregarà un perfil per configurar el punt d’accés a Internet de Virgin telco al teu dispositiu amb iOS. Has de tocar “Accepta” perquè et permeti la descàrrega.

Una vegada fet això, ves a Configuració > General > Perfil i selecciona Instal·la el perfil. Quan et demani un codi, posa-hi el de desbloqueig del teu dispositiu. D’aquesta manera ja hauries de tenir connexió mòbil a Internet.

Et deixem l’explicació pas a pas, perquè puguis veure el procés d’una forma més visual:

Configurar APN a iPhone o iPad de forma manual

Aneu a Menú > Configuració > Dades mòbils > Xarxa de dades mòbils i, a Punt d'accés, escriu "dades". Guarda i ja hi seria.

No ets client?

Truca'ns:

900 815 540

De dilluns a diumenge de 9.00 a 22.00.

Contacta amb nosaltres

També podem parlar pel whatsapp

747 474 747
De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

O contacta amb nosaltres a través de:

Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225

De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
Servei tècnic: 24h/365.