
La responsabilitat corporativa
El Grup Euskaltel té com a missió respondre de manera integral a les necessitats de comunicació de les persones i ajudar a la major productivitat de les empreses, facilitant-los eines de comunicació i gestió de la informació, contribuint al desenvolupament econòmic i social dels entorns en els quals opera.
Amb aquesta consideració general de Grup, Euskaltel ha desenvolupat una Política Social Corporativa que li permeti consolidar un projecte sostenible, agrupat, coherent i socialment responsable amb l'adhesió d'Euskaltel al Pacte Mundial de les Nacions Unides el 2003, prenent com a referència el marc regulador vigent, l'Agenda 2030, per al Desenvolupament Sostenible, basada en els disset Objectius de Desenvolupament Sostenible, l'Acord de París pel Clima i el Codi de Bon Govern de la Comissió Nacional del Mercat de Valors.
Pla Director RSE 2016-2018 Grup Euskaltel
El Grup Euskaltel desenvolupa el seu projecte empresarial responsable amb els objectius següents:
El Grup considera que la Responsabilitat Social Corporativa ha de contribuir i estar orientada a la creació de valor en tots els seus grups d'interès, mantenint per a això els compromisos i valors desplegats en la missió i tenint en compte el compromís ferm amb l’àmbit local, la transparència, l'excel·lència en la gestió, el bon govern corporatiu, el respecte als drets humans, la igualtat de gènere i oportunitats de les persones, l'alineament dels proveïdors amb les polítiques de responsabilitat social corporativa i la contribució responsable a la fiscalitat.
Com a operadors, hem basat l'estratègia de grup en projectes sostenibles posant el focus especialment en les persones. Els seus coneixements, competències i capacitats són claus per garantir la competitivitat empresarial. L'enfocament cap als clients i proveïdors, la política de bon govern, la gestió mediambiental responsable, la fiscalitat responsable, la nostra acció social, l'atenció al client en l'idioma que triï i, en general, l'excel·lència en la gestió, són els eixos que completen la nostra responsabilitat econòmica, ambiental i social.
Codi Ètic i de Conducta
En el Grup Euskaltel considerem que la necessitat de practicar un bon govern està indissolublement associada a la bona administració de l'empresa, per vetllar pels seus interessos legítims, per assegurar-ne la sostenibilitat, per supervisar i orientar la seva marxa. I per portar això a terme cal respectar les normes legals, l'ètica i els drets d'aquells que, sense ser propietaris, tenen interessos directes o indirectes en la conducta i la marxa de l’empresa (clients, proveïdors, socis, empleats, autoritats, competidors i el públic en general).
Per a això el Grup Euskaltel disposa d'un codi ètic, unes instruccions de conducta i un canal ètic, que estableixen els principis i pautes de conducta als quals ha d’atenir-se el comportament de les persones del grup i d'aquelles que treballen en el seu nom, en les seves relacions internes i cap a l'exterior en el seu acompliment diari.
No ets client?
Contacta amb nosaltres
Descarrega't la nostra app:
També podem parlar pel whatsapp
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
O contacta amb nosaltres a través de:
Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
Servei tècnic: 24h/365.