
Sistema de gestió
Des de l’inici de les seves activitats, Euskaltel ha basat la seva estratègia de treball en un sistema de gestió amb una política d'aplicació global que integra les polítiques de la companyia i que es despleguen en les diferents àrees i que abasten totes les activitats relacionades amb els seus negocis i serveis.
L’any 1999 es va realitzar la certificació del nostre sistema de gestió segons les normes ISO de Gestió de Qualitat i Gestió Ambiental, i vam esdevenir el primer operador global de telecomunicacions de l'Estat a certificar-se conjuntament sota les dues normes internacionals. Des de llavors, el nostre sistema de gestió és auditat anualment per AENOR. Els nostres certificats estan disponibles per consultar-los en els enllaços següents:
No ets client?
Contacta amb nosaltres
Descarrega't la nostra app:
També podem parlar pel whatsapp
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
O contacta amb nosaltres a través de:
Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
Servei tècnic: 24h/365.