Paga-ho a terminis amb Virgin telco de manera molt senzilla
Com funciona el pagament a terminis de Virgin telco?
És molt fàcil. Tries el mòbil o dispositiu que més t’interessi, te l’enviem i, a partir d’aquí, anirem descomptant la quota corresponent en el teu rebut mensual de Virgin telco. Sense interessos i sense cap despesa extra.
Per què cal ser client de Virgin telco per poder tenir un terminal a terminis?
Nosaltres no som una botiga en línia de terminals. Som un operador que dona servei de fibra, mòbil, fix i televisió. Com que molts clients ens demanen un terminal, creiem que és important centrar-nos en les seves necessitats. Per aquesta raó el pagament a terminis de terminals és exclusiu de clients de Virgin telco amb línia mòbil des de fa dos mesos. Si no n’ets client, passa’t a Virgin telco. A partir d’aquí, ja et podríem oferir un telèfon intel·ligent, una tauleta o un televisor per ben poc al mes.
Conèixer més sobre el pagament a terminis
L’enviament del terminal té algun cost?
No. Te l’enviem sense cap cost. I on tu ens diguis, per si prefereixes rebre’l a la feina perquè saps que no seràs a casa, per exemple.
Estic pagant un terminal a terminis i en vull agafar un altre abans que hagin transcorregut 24 mesos. Ho puc fer?
Si necessites un altre mòbil o t’has enamorat del més nou que tenim al catàleg, pots agafar un altre terminal. Tens dues opcions:
- Pagar les dues quotes amb la teva factura mensual (la del nou i la de l'anterior durant els mesos que et quedin).
- Liquidar en la teva factura de Virgin telco en un únic pagament les quotes pendents del primer terminal. I pagaràs el nou mòbil a terminis, sempre sense interessos ni càrrecs extra.
Puc pagar el terminal en un únic termini?
Naturalment. Creiem que és més fàcil i còmode pagar el terminal a terminis, ja que no hi apliquem cap interès. De tota manera, si prefereixes pagar-ho en una única quota, pots fer-ho.