Virgin telcoVirgin telco

Xiaomi 12, rendiment d’avantguarda i més velocitat que mai

El processador Snapdragon® 8 Gen 1 porta el Xiaomi 12 al següent nivell de rendiment. En fotografies, navegació, so, jocs i un munt de prestacions més que converteixen aquest terminal de gamma alta en un cobejat objecte de desig.

Comencem parlant del que ja en destaca a primera vista: el disseny excepcional. Elegància i lleugeresa en un terminal que no arriba als 70 mm d’ample i que pesa només 180 grams. Fàcil de portar i d’agafar.

No podràs evitar fixar-te en la seva superpantalla AMOLED de 6,28". Enlluerna per la fluïdesa i pels colors, clars, nítids i més vius que mai.

El Xiaomi 12 és pura inspiració per llançar-te a fer fotografies i vídeos.

Compte per fer-ho amb una càmera gran angular de 50 MP, ultra gran angular de 13 MP i una càmera telemacro de 5 MP. Si vols guardar les teves millors creacions, aprofita’n els 8 Gb de memòria RAM i 256 Gb de memòria interna.

I et sentiràs com un autèntic professional utilitzant la tecnologia d’enfocament ProFocus amb aprenentatge de subjectes i enfocaments de seguiment, també d’ulls. Per capturar imatges en moviment amb més claredat.

I de nit? Ultra Night Vídeo il·lumina automàticament l’escena i captura més detalls. No només la capacitat de vídeo és potent quan hi ha poca llum. També ho és la imatge de les càmeres, perquè puguis fotografiar de nit les escenes que vulguis. I fins i tot a tu mateix/a, gràcies al nou mode de Retrat Nocturn.

Ja tindràs temps de recarregar la bateria quan acabis les teves creacions. Perquè entre la potència de la bateria de 4500 mAh i la velocitat de càrrega sense fil, no tardaràs gaire, només uns 53 minuts.

I a punt per continuar utilitzant-lo. La placa VC LiquidCool extragran accelera el flux de calor i s’ocupa d’evitar que s’escalfi en excés. Només un detall més de les moltes tecnologies innovadores que conté el Xiaomi 12.

Paga-ho a terminis amb Virgin telco de manera molt senzilla

Com funciona el pagament a terminis de Virgin telco?

És molt fàcil. Tries el mòbil o dispositiu que més t’interessi, te l’enviem i, a partir d’aquí, anirem descomptant la quota corresponent en el teu rebut mensual de Virgin telco. Sense interessos i sense cap despesa extra.

Per què cal ser client de Virgin telco per poder tenir un terminal a terminis?

Nosaltres no som una botiga en línia de terminals. Som un operador que dona servei de fibra, mòbil, fix i televisió. Com que molts clients ens demanen un terminal, creiem que és important centrar-nos en les seves necessitats. Per aquesta raó el pagament a terminis de terminals és exclusiu de clients de Virgin telco amb línia mòbil des de fa dos mesos. Si no n’ets client, passa’t a Virgin telco. A partir d’aquí, ja et podríem oferir un telèfon intel·ligent, una tauleta o un televisor per ben poc al mes.

Conèixer més sobre el pagament a terminis

L’enviament del terminal té algun cost?

No. Te l’enviem sense cap cost. I on tu ens diguis, per si prefereixes rebre’l a la feina perquè saps que no seràs a casa, per exemple.

Estic pagant un terminal a terminis i en vull agafar un altre abans que hagin transcorregut 24 mesos. Ho puc fer?

Si necessites un altre mòbil o t’has enamorat del més nou que tenim al catàleg, pots agafar un altre terminal. Tens dues opcions:

  1. Pagar les dues quotes amb la teva factura mensual (la del nou i la de l'anterior durant els mesos que et quedin).
  2. Liquidar en la teva factura de Virgin telco en un únic pagament les quotes pendents del primer terminal. I pagaràs el nou mòbil a terminis, sempre sense interessos ni càrrecs extra.

Puc pagar el terminal en un únic termini?

Naturalment. Creiem que és més fàcil i còmode pagar el terminal a terminis, ja que no hi apliquem cap interès. De tota manera, si prefereixes pagar-ho en una única quota, pots fer-ho.

No ets client?

També podem parlar pel whatsapp

De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

Truca'ns de franc:

900 840 332

De dilluns a diumenge de 9.00 a 22.00.

Contacta amb nosaltres

També podem parlar pel whatsapp

688 722 400
De dilluns a divendres de 8.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

O contacta amb nosaltres a través de:

Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225

De dilluns a divendres de 8.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
Servei tècnic: 24h/365.