Coneix més sobre el dispositiu

Virgin telcoVirgin telco

Galaxy A33 5G, la càmera més atenta al detall

A la càmera multilent del Galaxy A33 5G no se li escapa res... que tu no vulguis.

La Càmera Macro 5MP és la reina del petit detall. I si li sumes una Càmera OIS 48MP amb el seu extra de nitidesa, una Càmera de Profunditat amb la qual aconseguir l’enfocament desitjat i una Càmera Gran Angular, el resultat és sensacional.

I un truc: si alguna cosa no t’agrada, recorre a l’esborrador d’objectes i elimina els detalls no desitjats. Perquè dels retocs automàtics adequats ja se n’ocupa la Intel·ligència Artificial a través de l’AI Image Enhancer. I d’aplicar els millors filtres als teus retrats, el mode Diversió.

A més, el Galaxy A33 5G compta amb més memòria i més espai, ni més ni menys que 128 GB d’emmagatzematge intern. I sempre pots inserir-li una targeta microSD de fins a 1TB.

A més, la tecnologia FHD+ Super AMOLED et permet experimentar tot el que t’agrada en alta definició i amb colors reals, fins i tot en exteriors amb molta llum.

Més d’una cosa alhora? Sí, amb el processador multitasca Octa-Core de 5nm. Pots conversar, reproduir vídeos, jugar... A més, RAM Plus pot proporcionar-te una RAM Virtual extra.

Facis el que facis, la bateria no serà un problema ja que la del Galaxy A33 5G és capaç d’aguantar fins a dos dies. En qualsevol cas, activa l’estalvi energètic adaptatiu per millorar-ne el rendiment general i carrega-la amb l’opció superràpida quan ho necessitis.

L’aparença del Galaxy A33 5G és tan senzilla com elegant. Una mida de 6,4 polzades, un marc de qualitat i una càmera integrada sense fissures per a un telèfon resistent a la pols, a l’aigua i al fregament gràcies a la classificació IP67 i a la protecció Gorilla Glass 5.

Un telèfon innovador pensat per a un món 5G.

Paga-ho a terminis amb Virgin telco de manera molt senzilla

Com funciona el pagament a terminis de Virgin telco?

És molt fàcil. Tries el mòbil o dispositiu que més t’interessi, te l’enviem i, a partir d’aquí, anirem descomptant la quota corresponent en el teu rebut mensual de Virgin telco. Sense interessos i sense cap despesa extra.

Per què cal ser client de Virgin telco per poder tenir un terminal a terminis?

Nosaltres no som una botiga en línia de terminals. Som un operador que dona servei de fibra, mòbil, fix i televisió. Com que molts clients ens demanen un terminal, creiem que és important centrar-nos en les seves necessitats. Per aquesta raó el pagament a terminis de terminals és exclusiu de clients de Virgin telco amb línia mòbil des de fa dos mesos. Si no n’ets client, passa’t a Virgin telco. A partir d’aquí, ja et podríem oferir un telèfon intel·ligent, una tauleta o un televisor per ben poc al mes.

Conèixer més sobre el pagament a terminis

L’enviament del terminal té algun cost?

No. Te l’enviem sense cap cost. I on tu ens diguis, per si prefereixes rebre’l a la feina perquè saps que no seràs a casa, per exemple.

Estic pagant un terminal a terminis i en vull agafar un altre abans que hagin transcorregut 24 mesos. Ho puc fer?

Si necessites un altre mòbil o t’has enamorat del més nou que tenim al catàleg, pots agafar un altre terminal. Tens dues opcions:

  1. Pagar les dues quotes amb la teva factura mensual (la del nou i la de l'anterior durant els mesos que et quedin).
  2. Liquidar en la teva factura de Virgin telco en un únic pagament les quotes pendents del primer terminal. I pagaràs el nou mòbil a terminis, sempre sense interessos ni càrrecs extra.

Puc pagar el terminal en un únic termini?

Naturalment. Creiem que és més fàcil i còmode pagar el terminal a terminis, ja que no hi apliquem cap interès. De tota manera, si prefereixes pagar-ho en una única quota, pots fer-ho.

No ets client?

També podem parlar pel whatsapp

De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

Truca'ns de franc:

900 840 332

De dilluns a diumenge de 9.00 a 22.00.

Contacta amb nosaltres

També podem parlar pel whatsapp

688 722 400
De dilluns a divendres de 8.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

O contacta amb nosaltres a través de:

Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225

De dilluns a divendres de 8.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
Servei tècnic: 24h/365.