Coneix més sobre el dispositiu

Virgin telcoVirgin telco

Robot Xiaomi Robot Vacuum-Mop 2S y su gestión de mapas de limpieza

No hi ha cases iguals ni maneres idèntiques de netejar. I per això un robot aspirador ha de tenir flexibilitat i fluïdesa. El robot Xiaomi Robot Vacuum-Mop 2S ho aconsegueix.

És un robot tot terreny que pot navegar de dia i de nit les 24 hores del dia, amb treballs programats o en temps real.

El xip de quatre nuclis RK3308 li dona una gran velocitat de processament i la capacitat de succió, que en mode Turbo arriba als 2200 Pa, aspira la pols flotant i neteja les taques rebels.

A més, compta amb diverses opcions d’aspiració diferents segons el tipus de brutícia i disposa d’un sistema de regulació electrònic de la humitat. Equipat amb sensors multidireccionals de precisió, el robot aspirador amb tiràs treballa en mode zig-zag, percep l’entorn complex en temps real i aconsegueix la millor neteja.

Per a això es basa en una planificació intel·ligent de les rutes realitzada gràcies a la tecnologia de navegació làser LDS. Una innovació que li permet un posicionament precís i una anàlisi detallada de la superfície de treball. D’una banda, genera mapes de precisió; de l’altra, neteja de manera eficient els llocs més amagats. A més, sempre indica la posició en temps real i pot gestionar àrees restringides.

Perquè et resulti encara més còmode, pots connectar el robot amb Google Assistant i Amazon Alexa i gestionar-ne el funcionament des de l’app Mi Home/Xiaomi.

Innovador per dins, funcional per fora. El robot Xiaomi Robot Vacuum-Mop 2S té un disseny pràctic i funcional. Mesura 350 × 94,5 mm i només pesa 3,6 kg.

A més, compta amb una bateria 2.600 mAh i una autonomia d’uns 90 minuts. Com veus, un robot eficient, pràctic i que s’adapta a tu.

Paga-ho a terminis amb Virgin telco de manera molt senzilla

Com funciona el pagament a terminis de Virgin telco?

És molt fàcil. Tries el mòbil o dispositiu que més t’interessi, te l’enviem i, a partir d’aquí, anirem descomptant la quota corresponent en el teu rebut mensual de Virgin telco. Sense interessos i sense cap despesa extra.

Per què cal ser client de Virgin telco per poder tenir un terminal a terminis?

Nosaltres no som una botiga en línia de terminals. Som un operador que dona servei de fibra, mòbil, fix i televisió. Com que molts clients ens demanen un terminal, creiem que és important centrar-nos en les seves necessitats. Per aquesta raó el pagament a terminis de terminals és exclusiu de clients de Virgin telco amb línia mòbil des de fa dos mesos. Si no n’ets client, passa’t a Virgin telco. A partir d’aquí, ja et podríem oferir un telèfon intel·ligent, una tauleta o un televisor per ben poc al mes.

Conèixer més sobre el pagament a terminis

L’enviament del terminal té algun cost?

No. Te l’enviem sense cap cost. I on tu ens diguis, per si prefereixes rebre’l a la feina perquè saps que no seràs a casa, per exemple.

Estic pagant un terminal a terminis i en vull agafar un altre abans que hagin transcorregut 24 mesos. Ho puc fer?

Si necessites un altre mòbil o t’has enamorat del més nou que tenim al catàleg, pots agafar un altre terminal. Tens dues opcions:

  1. Pagar les dues quotes amb la teva factura mensual (la del nou i la de l'anterior durant els mesos que et quedin).
  2. Liquidar en la teva factura de Virgin telco en un únic pagament les quotes pendents del primer terminal. I pagaràs el nou mòbil a terminis, sempre sense interessos ni càrrecs extra.

Puc pagar el terminal en un únic termini?

Naturalment. Creiem que és més fàcil i còmode pagar el terminal a terminis, ja que no hi apliquem cap interès. De tota manera, si prefereixes pagar-ho en una única quota, pots fer-ho.

No ets client?

També podem parlar pel whatsapp

De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

Truca'ns de franc:

900 840 332

De dilluns a diumenge de 9.00 a 22.00.

Contacta amb nosaltres

També podem parlar pel whatsapp

688 722 400
De dilluns a divendres de 8.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

O contacta amb nosaltres a través de:

Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225

De dilluns a divendres de 8.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
Servei tècnic: 24h/365.