Coneix més sobre el dispositiu

Virgin telcoVirgin telco

Oppo Reno8 Lite 5G, el triomf dels sistemes intel·ligents

L’Oppo Reno8 Lite 5G compta amb un System Booster amb IA que s’ajusta automàticament perquè el telèfon funcioni correctament.

Que a més ho faci de manera fluida i ràpida és mèrit del processador Snapdragon 695 5G de Qualcomm.

És el que no veus d'un telèfon amb disseny retro de vores rectes que no ocupa més de 159,9 × 73,2 × 7,5 mm i pesa només 173 grams. Elegància i lluminositat potenciades pel cèrcol de llum dual que destaca sota la tapa de l’anell de l’objectiu de la càmera.

Parlant de càmeres, compta amb una càmera principal d’alta resolució de 64 MP, una càmera de profunditat Bokeh i una càmera macro per als detalls més diminuts a només 4 cm.

Les millors eines per aconseguir fotos de pel·lícula si a més fas servir els selfies HDR, el Retrat estil Bokeh Flare o aprofites aquests retocs de retrats que et permetran difuminar les imperfeccions mantenint els teus trets de bellesa naturals. I no et perdis les Paletes IA que permeten copiar qualsevol filtre o il·luminació.

Quedaran fantàstiques quan les vegis en la pantalla de 6,4 polzades de l’Oppo Reno8 Lite 5G i la seva imatge ultranítida de 108 MP.

Tant que no podràs deixar de guardar-les. Però no hi ha cap problema, ja que tens 8GB de memòria RAM i a més pots ampliar les 128GB de ROM fins a 1TB.

Si el que et ve de gust és reproduir vídeos, la tecnologia AMOLED aporta superdefinició i la funció Adaptive Sleep s’encarrega que la pantalla no s’apagui mentre els estàs mirant.

I l’àudio? Un luxe gràcies a l’Amplificador de Potència Intel·ligent i a l’optimització del Real HD Sound 3.0.

A més, podràs veure vídeos, jugar o xatejar sense preocupar-te per la bateria. Es carrega en només 63 minuts i tens una opció ràpida per a emergències que en només 15 minuts torna la vida al teu telèfon.

Paga-ho a terminis amb Virgin telco de manera molt senzilla

Com funciona el pagament a terminis de Virgin telco?

És molt fàcil. Tries el mòbil o dispositiu que més t’interessi, te l’enviem i, a partir d’aquí, anirem descomptant la quota corresponent en el teu rebut mensual de Virgin telco. Sense interessos i sense cap despesa extra.

Per què cal ser client de Virgin telco per poder tenir un terminal a terminis?

Nosaltres no som una botiga en línia de terminals. Som un operador que dona servei de fibra, mòbil, fix i televisió. Com que molts clients ens demanen un terminal, creiem que és important centrar-nos en les seves necessitats. Per aquesta raó el pagament a terminis de terminals és exclusiu de clients de Virgin telco amb línia mòbil des de fa dos mesos. Si no n’ets client, passa’t a Virgin telco. A partir d’aquí, ja et podríem oferir un telèfon intel·ligent, una tauleta o un televisor per ben poc al mes.

Conèixer més sobre el pagament a terminis

L’enviament del terminal té algun cost?

No. Te l’enviem sense cap cost. I on tu ens diguis, per si prefereixes rebre’l a la feina perquè saps que no seràs a casa, per exemple.

Estic pagant un terminal a terminis i en vull agafar un altre abans que hagin transcorregut 24 mesos. Ho puc fer?

Si necessites un altre mòbil o t’has enamorat del més nou que tenim al catàleg, pots agafar un altre terminal. Tens dues opcions:

  1. Pagar les dues quotes amb la teva factura mensual (la del nou i la de l'anterior durant els mesos que et quedin).
  2. Liquidar en la teva factura de Virgin telco en un únic pagament les quotes pendents del primer terminal. I pagaràs el nou mòbil a terminis, sempre sense interessos ni càrrecs extra.

Puc pagar el terminal en un únic termini?

Naturalment. Creiem que és més fàcil i còmode pagar el terminal a terminis, ja que no hi apliquem cap interès. De tota manera, si prefereixes pagar-ho en una única quota, pots fer-ho.

No ets client?

També podem parlar pel whatsapp

De dilluns a divendres de 9.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

Truca'ns de franc:

900 840 332

De dilluns a diumenge de 9.00 a 22.00.

Contacta amb nosaltres

També podem parlar pel whatsapp

688 722 400
De dilluns a divendres de 8.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.

O contacta amb nosaltres a través de:

Atenció al client 900 840 280
Atenció des de l'estranger 688 688 225

De dilluns a divendres de 8.00 a 22.00.
Dissabtes de 9.00 a 14.00.
Servei tècnic: 24h/365.