Canal Étic
El Grup MASMOVIL posa a la disposició dels professionals del Grup, els clients i els proveïdors, i també de qualsevol tercer, aquest Canal Ètic per tal que qualsevol d’ells pugui, dins de la bona fe:
- Denunciar, amb garanties de seguretat i confidencialitat, i també, si així ho tria, d’anonimat, fets o accions que considerin que transgredeixen la normativa d’actuació aplicable al Grup. Aquesta normativa pot ser tant externa (legislació aplicable) com interna (normativa a la qual el Grup s’ha sotmès voluntàriament, com ara Codi Ètic, Polítiques i Procediments interns o d’altres).
- Sol·licitar informació, consultar o aclarir qualsevol qüestió relativa a la normativa referida en el paràgraf anterior en relació amb l’activitat exercida pel Grup Masmovil
El Canal Ètic no té com a finalitat atendre consultes o reclamacions derivades del subministrament de productes i/o de la prestació de serveis per part de les societats del Grup. Per a aquesta mena de gestions, cal adreçar-se als canals habituals d’atenció al client.
En l’enllaç següent Canal Ètic disposeu d’informació detallada sobre la tramitació d’aquestes comunicacions.
Si es realitza la denúncia de manera anònima, s’hi podrà incloure un número de telèfon mòbil a l’efecte que puguem sol·licitar aclariments o dades addicionals per facilitar la investigació.
Aquestes dades de contacte no seran vinculades ni relacionades amb dades personals responsabilitat del Grup.
Aquest formulari s’allotja en una web segura i se’n garanteix la privadesa i l’anonimat enfront de tercers. Només l’àrea de Compliment del Grup tindrà accés a les dades facilitades en el formulari. Les dades de navegació associada al formulari, com ara l’adreça IP des de la qual es connecta l’usuari, seran tractades únicament amb la finalitat de permetre el funcionament correcte de la web i no s’inclouran en la informació que rebrà l’àrea de Compliment. Per a més informació, consulteu la Política de Privadesa del Canal Ètic.
Hem rebut el teu missatge